Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Amigo Pizza. Meer weten? Ontdek meer
Ricky
24 jun 2026 om 22:38
Altijd op tijd en betaalbaar..
Barry
24 jun 2026 om 22:18
Altijd heerlijk gegeten, maar deze keer was het niet zo goed helaas. Slappe patat en de kabab was niet goed gaar.
a
22 jun 2026 om 15:34
Heerlijke broodje
Friso
22 jun 2026 om 12:49
Het is erg frustrerend dat gekozen bezorgtijden niet worden nagekomen en dat er bovendien niet tijdig over de vertraging wordt gecommuniceerd. Dat er geen rekening is gehouden met de drukte rondom de wedstrijd van NL vind ik niet onacceptabel.
Helin
22 jun 2026 om 8:58
amigo alltijd goed.
Ceran
21 jun 2026 om 20:47
Goed eten en snelle bezorging in Burdaard! De bezorger ook een goede gozer!
dicky
21 jun 2026 om 16:17
Goede piza iets hard en droog maar ach was te eten , duurde lang ivm voetbal
hilda
20 jun 2026 om 20:22
Per ongeluk op ophalen gezet maar moest eigenlijk gebracht worden.. hebben ze t gratis gebracht .. al vaker besteld en is elke keer voortreffelijk
Marrit
20 jun 2026 om 11:50
Was weer helemaal top, zoals we gewend zijn van Amigo.
Ingrid
15 jun 2026 om 16:51
werkelijk heerlijke pizza gegeten, zeker voor herhaling van toepassing. Ook was het snel bezorgd en nog heel goed warm en dat terwijl het een kwartier rijden is ongeveer.
Henk
14 jun 2026 om 23:56
Prima pizza, onbeleefde bezorging